اتاق خواب بی اعتمادی ضرب المثل حافظه اعتماد

اتاق خواب: بی اعتمادی ضرب المثل حافظه اعتماد سخنان ضد و نقیض کم حافظه بودن پر حرف بودن حرکات اضافی بدن

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اجتماعی احصا۲۰علت تاخیر پروازها ، اتمام حجت دادستانی باشرکت های هواپیمایی

    دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه بخشی از پرسشها مربوط به تاخیر در پروازها راهکار کیفری ندارد، گفت: دادستانی پایتخت کشور عزیزمان ایران آمادگی خود

    احصا۲۰علت تاخیر پروازها ، اتمام حجت دادستانی باشرکت های هواپیمایی

    اتمام حجت دادستانی باشرکت های هواپیمایی/احصا۲۰علت تاخیر پروازها

    عبارات مهم : ایران

    دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه بخشی از پرسشها مربوط به تاخیر در پروازها راهکار کیفری ندارد، گفت: دادستانی پایتخت کشور عزیزمان ایران آمادگی خود را جهت حمایت از بعضی تصمیمات منطقی شرکت های هواپیمایی اعلام می کند. عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: تا کنون ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی در اختیار قطعه سازان قرار نگرفته در حالی که واردکنندگان ماشین از آن استفاده می کنند. قطع

    به گزارش مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، جلسه دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران با مدیر شرکت هواپیمایی کشور، مدیر کل شرکت فرودگاه های کشور، مدیر عامل شرکت های هواپیمایی و تعدادی از معاونان دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران راجع به بررسی علل تاخیر پروازها در روز به ریاست دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران برگزار شد.

    احصا۲۰علت تاخیر پروازها ، اتمام حجت دادستانی باشرکت های هواپیمایی

    جعفری دولت آبادی با اشاره به فلسفه تشکیل جلسه و علت ورود دادستانی به این عنوان اظهارداشت: به موجب ماده ٢٢ قانون آیین دادرسی کیفری یکی از وظایف دادستان حفظ حقوق عمومی است و دادستان را مکلف کرده که جهت حفظ حقوق عامه اقامه دعوی کند.

    دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران یکی از مصادیق مهم حقوق عامه را وضعی دانست که امروزه در بعضی فرودگاه ها رخ می دهد وافزود: در اصل ۱۵۶ قانون اساسی بر دو وظیفه پیشگیری از وقوع جرم و احیای حقوق عامه تصریح شده است است.

    دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه بخشی از پرسشها مربوط به تاخیر در پروازها راهکار کیفری ندارد، گفت: دادستانی پایتخت کشور عزیزمان ایران آمادگی خود

    وی با بیان اینکه یکی از مصادیق تضییع حقوق مردم سرگردانی ناشی از تاخیرهای بی مورد، فروش بلیت هواپیما با قیمت های متفاوت، عدم پاسخگویی و واکنش‌ها نامناسب با مسافرین بعضی فرودگاه ها هست، به مفاد گزارش های معاونان دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران در مورد تأخیر پروازها و به بعضی علل آن استناد کرد.

    جعفری دولت آبادی افزود: طی دو هفته گذشته روزانه دو نفر از معاونین داستان پایتخت کشور عزیزمان ایران جهت بررسی تأخیر پروازها در فرودگاه مهرآباد حضور یافته اند که گزارش های تهیه شده است متضمن اطلاعات مناسب و مفیدی است.

    برخی تاخیر پروازها غیرقابل قبول است

    احصا۲۰علت تاخیر پروازها ، اتمام حجت دادستانی باشرکت های هواپیمایی

    دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران اعلام کرد: به موجب این گزارش ها، روزانه تأخیر پروازها وجود دارد که بعضی تأخیرها غیرقابل قبول است و به مسافرین نیز علت آن توضیح داده نمی شود و در بعضی موارد نیزحقوق آنها رعایت نمی شود. البته بعضی تاخیر ها به علت نقص فنی هواپیما، بدی جَوی و نظایر آن رخ می دهد که این عنوان قابل دفاع است.

    وی با اشاره به مفاد گزارش های معاونان دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران در مورد تاخیر پروازها و نتیجه های آن گفت: معاونین در این دیدار ها با مردم، مدیران شرکت های هواپیمایی و مسئولان فرودگاه گفت وگو کرده و ۲۰ علت جهت تأخیرها احصاء گردیده هست.

    دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه بخشی از پرسشها مربوط به تاخیر در پروازها راهکار کیفری ندارد، گفت: دادستانی پایتخت کشور عزیزمان ایران آمادگی خود

    دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران با تقسیم بندی تأخیر پروازها به درون سازمانی و برون سازمانی افزود: دسته اول تاخیراتی است که ناشی از نقص فنی و کمبود قطعات است که در این بخش نمی توان به شرکت های هواپیمایی ایراد وارد کرد؛ آیا که در بیان دلایل تاخیر اعلام می کنند قطعه موجود نیست، نقص فنی واقعی است البته به شرطی که علت مهم تأخیر پرواز این عنوان باشد.

    جعفری دولت آبادی افزود: بعضی از تاخیرها به خاطر اوضاع جَوی است و شرکت های هواپیمایی اعلام می کنند که جَوی در مقصد نامساعد است که مطابق بعضی گزارش ها خلاف این عنوان نیز ثابت شده است و تعدادی از شرکت های هواپیمایی جهت نجات خود از اعتراض مسافران به این حربه متوسل شده است اند. وی تاکید کرد بیان واقعیت ها به مردم عالی ترین راه نجات است.

    احصا۲۰علت تاخیر پروازها ، اتمام حجت دادستانی باشرکت های هواپیمایی

    دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به اینکه بعضی از تأخیر ها به علت ساختارهای فرودگاهی است افزود: حسب اعلام مسئولین در فرودگاه مهر آباد یک باند پرواز زیاد وجود ندارد و در نتیجه ترافیک های پروازی رخ می دهد که این پرسشها به شرکت های هواپیمایی مربوط نمی شود.

    وی اعلام کرد: بعضی تاخیرها به خاطر تاخیر ورود هواپیما در مقصد هست، و بعد از این تاخیر، در سلسله پروازها، تاخیر رخ می دهد.

    جعفری دولت آبادی با بیان اینکه بعضی شرکت های هواپیمایی اعلام کرده اند که بخشی از تاخیرها به علت کمبود مسافر است با رد این موضوع، اظهار داشت: اگر مسافر وجود ندارد نباید بلیت فروخته شود و شرکت هواپیمایی نمی تواند بلیت بفروشد و سپس اعلام نماید که تعداد مسافر کم است و پرواز را باطل کند.

    دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران میزان اعتبار شرکت های هواپیمایی را به حفظ و رعایت حقوق مسافران دانست و اظهار داشت: اگر جهت یک شرکت هواپیمایی فعالیت تجاری مقرون به صرفه نباشد بهتر است فعالیت های دیگری انجام دهد.

    وی یکی از پرسشها مرتبط با تاخیرها را عدم اطلاع رسانی به موقع به مسافران دانست واظهار داشت: اگرچه طبق گزارش ها این عنوان مطلق نیست و در بعضی موارد اطلاع رسانی مناسبی انجام شده؛ ولی در بعضی موارد به مسافران اطلاع رسانی نشده است که در این رابطه ممکن است بعضی مسافران بلیت را از طریق واسطه ها خریده باشند یا شرکت هواپیمایی از اطلاع رسانی خودداری کرده است.

    جعفری دولت آبادی اعلام کرد: تمام شرکت ها باید به راه اندازی منشور حقوق مسافران در فرودگاه ها مکلف شوند؛ آیا که مسافران باید بدانند که چه حقوقی دارند و شرکت ها درصورت تاخیر چه وظیفه ای برعهده دارند.

    دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به عدم پاسخگویی در فرودگاه در خصوص تأخیر پروازها خاطر نشان کرد: هنگامی که مسافران با تاخیر پرواز مواجه می شوند هیچ کس از مدیران شرکت های هواپیمایی در فرودگاه حضور نمی یابند که نسبت به آن براق سازی نمایند و در اکثر موارد فردی حضور دارد که اعلام می نماید تا ساعاتی دیگر پرواز انجام می شود.

    وی اظهار داشت: گاهی اوقات تاخیر پروازها طولانی می شود به عنوان مثال در ماه گذشته یکی از پرواز ها حدود ۲۳ ساعت تاخیر داشته است که این عنوان قابل دفاع نیست.

    جعفری دولت آبادی تاکید کرد: امروزه به لحاظ زیاد کردن پرسشها اجتماعی نباید زمینه های اعتراض مسافران را فراهم کرد و اجازه داد مسافران به لحاظ عدم پاسخگویی به آنها در فرودگاه تجمع نمایند و در نهایت با دلخوری سوار هواپیما شده است و دیگر پیاده نشوند که مجبور شویم از پلیس کمک بخواهیم تا از هواپیما پیاده شوند.

    دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران با شرکت های هواپیمایی اتمام حجت کرد که دادستانی دراین بخش ورود جدی تر خواهد کرد و انتظار می رود شرکت هواپیمایی کشور نظارت خود را بر شرکت هایی که خود را با مقررات تطبیق نمی هند زیاد کردن دهد. وی با قدردانی از بعضی شرکت ها که کارها مناسبی انجام داده اند، گفت: باید این شرکت ها به مردم معرفی شوند.

    ضرورت استقرار نماینده شرکت هواپیمایی کشوری در ترمینال فرودگاه ها

    جعفری دولت آبادی از عابدزاده مدیر شرکت هواپیمایی کشوری خواست که در دو زمینه اقداماتی را انجام دهد. وی استقرار نماینده شرکت هواپیمایی کشوری در ترمینال فرودگاه ها را به عنوان نخستین پیشنهاد مطرح کرد و گفت: نماینده شرکت هواپیمایی کشوری که مسئولیت نظارت بر اوضاع شرکتهای هواپیمایی و پروازها را برعهده دارد باید در ترمینال ها حضور مستمر داشته باشد.

    دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه جهت محل استقرار معاونین دادستان در فرودگاه ها نیز تدبیر مورد نیاز آینده نگری شود، تصریح کرد: دادستانی پایتخت کشور عزیزمان ایران از سال ها قبل با تأسیس دادسرای فرودگاه به وظایف خود پرداخته است ولی با حضور مداوم معاونان دادستان تلاش داریم عنوان تأخیر پروازها به سامان برسد.

    جعفری دولت آبادی با بیان اینکه بخشی از پرسشها مربوط به تاخیر در پروازها راهکار کیفری ندارد، تاکید کرد: دادستانی پایتخت کشور عزیزمان ایران آمادگی خود را جهت حمایت از بعضی تصمیمات منطقی شرکت های هواپیمایی و شرکت هواپیمایی کشور اعلام می نماید.

    دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران با تاکید بر اینکه باید شرکت هواپیمایی کشوری در مورد شرکت هایی که خود را با شرایط تازه تطبیق نمی دهند با دادستانی همکاری بیشتری داشته باشد، توصیه کرد: این گونه شرکت ها فعالیت خود را با بعضی از شرکت ها تجمیع کرده و یا فعالیت آن را متوقف نمایند.

    دادستان خاطر نشان کرد: نباید اجازه دهیم مسافران در فرودگاه سرگردان و ناراضی باشند و سایر مسئولین مجبور باشند پرسشها ناشی از عدم توجه شرکت ها به حقوق مسافرین را پیگیری کنند.

    جعفری دولت آبادی خدمت به مردم را بزرگترین کاری دانست که می توان انجام داد، افزود: در شرایطی که دشمن های همه ابزارها را جهت مقابله با انقلاب اسلامی بسیج کرده و پرسشها ناشی از تحریم ها زیاد کردن می یابد ضرورت دارد شرکت هواپیمایی کشوری، مدیریت شرکت های هواپیمایی و مدیریت فرودگاه ها نقش بیشتری در این زمینه ایفا نمایند.

    دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران بعد از استماع بیانات مدیر شرکت هواپیمایی کشور، مسئولان شرکت های هواپیمایی و گزارش سرپرست دادسرای فرودگاه با بیان اینکه در کشور مدیر زیاد داریم ولی پیگیری کننده کم داریم، افزود: سال هاست که بعضی پرسشها مزمن در کشور وجود دارد ولی برطرف نمی شود.

    وی با معطوف کردن توجه حاضرین به دو مقوله شیوه مدیریت ها و پیگیری ها افزود: مدیران شرکت های هواپیمایی هنگامی که تاخیر پرواز رخ می دهد باید احساس کنند که فرزندان و خانواده آن ها قرار است در این پرواز حضور داشته باشند.

    جعفری دولت آبادی با تاکید بر این که اگر تاخیر پرواز به علت تحریم و یا نبود قطعه باشد، مردم دلایل شرکت های هواپیمایی را می پذیرند، به صبر و مقاومت مردم در برابر پرسشها اقتصادی اشاره کرد و افزود: کشور در دوران جنگ تحمیلی هر سال با هفت میلیارد دلار اداره می شد و هر روز صدها شهید تقدیم انقلاب می شد؛ ولی مردم پای نظام اسلامی ایستادند.

    وی تاکید کرد: امروزه شرایط کشور عوض کردن کرده و انقلاب اسلامی در آستانه چهل سالگی است و مردم انتظار دارند دلایلی که به تحریم ها ربط ندارد، مورد استناد قرار نگیرد.

    دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران خاطرنشان کرد: بخشی از پرسشها تاخیر در پروازها را می توان با مدیریت هوشمندانه، پیگیری ، تدبیر، توضیح مناسب، عذرخواهی به موقع و اتخاذ تصمیمات مورد نیاز کم کردن داد.

    دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران پیشنهاد داد نمایندگان شرکت هواپیمایی کشوری و شرکت های هواپیمایی در تیم بازرسی معاونان دادستانی پایتخت کشور عزیزمان ایران در دیدار از فرودگاه ها حضور یابند.

    جعفری دولت آبادی از فرودگاه به عنوان ویترین کشور یاد کرد و افزود: تجمع اعتراض آمیز مسافران و یا درگیری در فرودگاه تبعات زیادی به دنبال دارد.

    وی خاطرنشان کرد: تجربه نشان داده است که هرگاه با صداقت با مردم واکنش‌ها شود پرسشها را درک می کنند همان طور که مردم با استمرار تحریم ها هر سال پرشورتر در راهپیمایی های روز قدس و یا روز ٢٢ بهمن شرکت می کنند بنابراین با مدیریت صحیح و انقلابی می توان پرسشها کنونی را برطرف کرد.

    واژه های کلیدی: ایران | فرودگاه | مسافران | فرودگاه | شرکت هواپیمایی | اخبار اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار