اتاق خواب بی اعتمادی ضرب المثل حافظه اعتماد

اتاق خواب: بی اعتمادی ضرب المثل حافظه اعتماد سخنان ضد و نقیض کم حافظه بودن پر حرف بودن حرکات اضافی بدن

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی با نام یارانه، کمیته امداد را در کشور توسعه دادند

    «حدود ۷ سال از پرداخت یارانه نقدی می‌گذرد ولی حواشی آن هنوز از جامعه پاک نشده هست. تا این که در لایحه بودجه سال ۹۷، قرار بر از بین بردن توزیع یارانه نقدی بخشی ا

    با نام یارانه، کمیته امداد را در کشور توسعه دادند

    با نام یارانه، کمیته امداد را در کشور توسعه دادند

    عبارات مهم : یارانه

    «حدود ۷ سال از پرداخت یارانه نقدی می گذرد ولی حواشی آن هنوز از جامعه پاک نشده هست. تا این که در لایحه بودجه سال ۹۷، قرار بر از بین بردن توزیع یارانه نقدی بخشی از مردم شد. حالا محسن صفایی فراهانی می گوید که پرداخت یارانه نقدی به عموم مردم اشتباه دولت احمدی نژاد بود؛ آیا که باید به اقشار محروم یارانه پرداخت می شد.»

    به گزارش اعتمادآنلاین؛ «فرجام از بین بردن یارانه ها به کجا ختم می شود؟ آیا این تصمیم اتخاذ شد؟ محسن صفایی فراهانی، اقتصاددان و نماینده مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران در مجلس ششم در گفت وگویی با «اعتمادآنلاین» اعتقاد است مردم امروز جور تصمیم های دولت احمدی نژاد را می کشند. او می گوید: در برنامه چهارم توسعه نیز قرار بر هدفمند شدن واقعی یارانه ها بود تا از این طریق اقشار محروم و آسیب پذیر جامعه از مواهبی استفاده کند؛ آن هم مشروط به این که بخش هایی از پرداخت یارانه به وسیله دولت از بین بردن شود. اگر دولت بتواند یارانه بخش های غیر آسیب پذیر را از بین بردن کند، کار بزرگی انجام داده است.

    با نام یارانه، کمیته امداد را در کشور توسعه دادند

    پرداخت یارانه نقدی با اهدافی مشخص شروع شد؟ توزیع این مبلغ تحت عنوان یارانه نقدی چه تاثیراتی در جامعه داشت؟

    یارانه در اصل کار غلطی بود که در ابتدا به وسیله دولت احمدی نژاد اجرایی شد. به جای این که منابع کشور را صرف اشتغال کنند، با نام یارانه، کمیته امداد را در کشور توسعه دادند. در حالی که جوانان به شغل و کار نیاز داشتند، منابع را در جامعه به عنوان یارانه توزیع کردند.

    آیا به اهداف از پیش تعیین شده است رسیدیم؟

    «حدود ۷ سال از پرداخت یارانه نقدی می‌گذرد ولی حواشی آن هنوز از جامعه پاک نشده هست. تا این که در لایحه بودجه سال ۹۷، قرار بر از بین بردن توزیع یارانه نقدی بخشی ا

    میزان پرداخت یارانه بسیار زیاد هست. در حال حاضر ۳۵ هزار میلیارد تومان یارانه نقدی پرداخت می شود. این مبلغ ۳ برابر بودجه عمرانی کشور هست. باید پرسش پرسید که اگر این میزان از یارانه پرداختی، در بخش عمرانی کشور سرمایه گذاری می شد، آیا منفعت آن جهت مردم زیاد نبود؟ اکنون که حدود ۷ سال از توزیع یارانه نقدی در جامعه می گذرد، مردم چه منفعتی کسب کرده اند؟

    دولت دوازدهم با توجه به اوضاع اقتصادی و درآمدهای کشور تصمیم گرفت بعضی از گروه ها را از دریافت یارانه از بین بردن کند. آیا این تصمیم درستی است؟

    آقای روحانی مشخصا این کار را جهت منفعت خودش انجام نمی دهد. شرایط کشور به گونه‎ای شده است که آقای روحانی تصمیم به این کار گرفته هست. زمانی منابع درآمدی کشور، با فروش نفت ۱۰۰ دلاری بود که البته بدون هیچ توجیه اقتصادی و برنامه ریزی صحیح بین مردم توزیع شد. امروز با فروش نفت۵۰ دلاری و جمعیت ۸۰ میلیون نفری نمی توان جامعه را اداره کرد. با این درآمد و هزینه و جمعیت اوج واقعا نمی توان پرداخت یارانه را ادامه داد.

    با این اوصاف سمت و سوی تصمیم دولت در حذفِ پرداخت یارانه ها باید چگونه باشد؟

    با نام یارانه، کمیته امداد را در کشور توسعه دادند

    دولت باید تصمیم درست را اتخاذ کند و پرداخت یارانه را صرفا به اقشار محروم جامعه محدود کند. پرداخت یارانه به عموم اقشار جامعه، کار صحیحی نیست. در برنامه چهارم توسعه نیز قرار بر هدفمند شدن واقعی یارانه ها بود تا از این طریق اقشار محروم و آسیب پذیر جامعه از مواهبی استفاده کند؛ آن هم مشروط به این که بخش هایی از پرداخت یارانه به وسیله دولت از بین بردن شود. اگر دولت بتواند یارانه بخش های غیر آسیب پذیر را از بین بردن کند، کار بزرگی انجام داده است.

    سوالی که عموم مردم دارند این است که آیا واقعا با از بین بردن یارانه، آن چنان که وعده داده می شود، اشتغال و عمران و آبادانی ایجاد خواهد شد؟ به نظر می رسد که مردم که به دولت ها بدبین شده است اند.

    ببینید! کسانی که قرار است از دریافت یارانه از بین بردن شوند، اقشاری هستند که به دریافت یارانه نیازی ندارند. از سویی افراد کم درآمد و نیازمند قرار نیست که از دریافت یارانه نقدی محروم شوند. یارانه از همان ابتدا هم قرار بود صرفا به اقشار آسیب پذیر پرداخت شود نه عموم مردم. دولت نهم و دهم خطای بزرگی را مرتکب شد که یارانه نقدی را به عموم مردم پرداخت کرد. البته حتی با آن مقدار یارانه پرداختی، مردم باز هم قدرت خریدشان از بین رفته هست. در عمل با توزیع یارانه، به مردم کمکی نش. اگر دولت بتواند عاقلانه توزیع یارانه را مهار کند و به سمت پیدا کردن راهکاری مناسب جهت معیشت قشرهای آسیب پذیر باشد، بزرگ ترین کار را انجام داده هست. جهت کشور آن قدر پول باقی نمانده است که به پرداخت یارانه به عموم مردم ادامه دهند.

    «حدود ۷ سال از پرداخت یارانه نقدی می‌گذرد ولی حواشی آن هنوز از جامعه پاک نشده هست. تا این که در لایحه بودجه سال ۹۷، قرار بر از بین بردن توزیع یارانه نقدی بخشی ا

    برخی از مسئولان کشور مسئله مهم را در فساد اقتصادی می دانند که از دولت های نهم و دهم به اشکال متفاوت پرونده هایی از آن را شاهد بودیم. با چنین وضعیتی فکر می کنید که تا چه اندازه می توان خوش بین بود که بعضی از درآمدهای ناشی از هدفمندی یارانه ها به سمت پروژه های عمرانی و اشتغال زایی سوق داده شود؟

    دولت اگر این پول را صرف هزینه عمران و آبادانی نکند، باید کجا هزینه کند؟ ردیف های بودجه کاملا مشخص هست. درآمد و هزینه دولت مشخص هست. باید درآمد و هزینه دولت را بررسی کرد. اگر هزینه های دولت زیاد کردن یافت باید دولت را مخاطب قرار داد. البته نباید فراموش کنیم که اگر هزینه ها در دولت های یازدهم و دوازدهم زیاد کردن یافت، به واسطه سیاست های غلط دولت دهم احمدی نژاد بود. هزینه های جاری کشور در آن دولت ۴ برابر شد. مردم امروز جور تصمیمات آن دوران را می کشند. اگر هزینه های جاری در آن وقت احمدی نژاد زیاد نمی شد و دولت کوچک تر مانده بود و بی علت شاهد رشد پرسنل در بخش دولتی نبودیم، امروزه دولت می توانست از بعد مخارج برآید.»

    با نام یارانه، کمیته امداد را در کشور توسعه دادند

    واژه های کلیدی: یارانه | احمدی نژاد | یارانه نقدی | دریافت یارانه | پرداخت یارانه | اخبار اقتصادی و بازرگانی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار